نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2583
-
الف
+

شرط عجیب اسکار 2019 برای کمیدین پرآوازه امریکایی

«کوین هارت» گرداننده مراسم اسکار ۲۰۱۹ اعلام کرد که گرداننده این مراسم نخواهد بود.

«کوین هارت» که چند روز پیش به عنوان گرداننده مراسم اسکار ۲۰۱۹ میلادی معرفی شد ، اعلام کرد که دیگر گرداننده این مراسم نخواهد بود.

به گزارش آی فیلم2 ، «کوین هارت» کمیدین و بازیگر امریکایی که چند روز پیش به عنوان گرداننده مراسم اسکار ۲۰۱۹ میلادی معرفی شد به سبب توئیت‌هایی که درگذشته علیه همجنسگرایان منتشر کرده بود اعلام کرد که دیگر گرداننده این مراسم نخواهد بود. 

«هارت» بعد از انتخابش به عنوان گرداننده مراسم پایانی نود و یکمین دوره جوایز سینمایی اسکار در صفحه مجازی خود نوشته بود، اجرای مراسم اسکار از دیرباز یکی از اهداف من بود و این یک فرصت استثنائی برای من به عنوان یک کمیدین است که شاید تنها یک بار در زندگی اتفاق بیافتد. 

متاسفانه این خوشحالی زمان طولانی تداوم نداشت و «هارت» با انتشار یک ویدئو اعلام کرد که اکادمی اسکار از او خواسته به سبب توئیت‌هایی که پیش از این علیه همجنسگرایان منتشر کرده رسما عذرخواهی کند یا از گردانندگی مراسم اسکار کناره‌گیری کند. 

وی در این باره گفت: «تصمیم گرفتم تا از گردانندگی مراسم اسکار ۲۰۱۹ کناره‌گیری کنم، چرا که نمی‌خواهم در این شب بزرگ که برای تجلیل از هنرمندان با استعداد و فوق‌العاده است موجب سردرگمی حاضران شوم.»

همچنان افزود : «هدف من نزدیک کردن افراد به همدیگر است ، نه جدا کردن آن ها. از اکادمی اسکار بسیار متشکرم و امیدوارم روزی دوباره همدیگر را ملاقات کنیم و از فرصتی که در اختیار من قرار دادند قدردانی می‌کنم. 

این در حالی است که در سال ۲۰۱۱ نیز «ادی مورفی» گرداننده مراسم اسکار آن سال به دلایلی از سمت خود کناره‌گیری کرد. 

نود و یکمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز ۲۴ فوریه  ۲۰۱۹  «۵ حوت» در سالن دالبی‌تیاتر هالیوود برگزار و به صورت زنده در ۲۲۵ کشور جهان نشر می شود.

ف ا / م ح

نظر شما
ارسال نظر